Start nowej kampanii Cyfrowego Polsatu – OTT nie tylko od święta (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT, która zapewnia bogatą i różnorodną rozrywkę bez konieczności montażu anteny.

Świąteczną ofertę telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmy ponownie przenoszą widzów do domu rodziny, której głową jest znany i lubiany Jacek Braciak. Tym razem świątecznym gościem będzie Kuba, który dowie się, że mając Internet od dowolnego dostawcy, może skorzystać z oferty telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu i cieszyć się bogactwem kanałów bez konieczności montażu talerza.

Metryczka kampanii:

  1. Kreacja: Agencja Grey Group
  2. Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  3. Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
  4. Reżyser: Piotr Janowski
  5. Media: TV, online
  6. Dom mediowy: Vizeum
Facebook Comments