Wystartowała nowa platforma komunikacyjna, która będzie wspierała oferty Plusa (wideo)
W najnowszych spotach sieci Plus u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie. Od teraz będą towarzyszyć w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora.
Nowa formuła komunikacji Plusa to świeżość, lekkość i humor. Postawiono na nowoczesny dialog, pokazując markę i bohaterów w sposób nienachalny i naturalny. Nowy format prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie.
W pierwszym etapie kampanii poznamy bohaterów, Specjalistów Sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach widzimy znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojtka Mecwaldowskiego, który wcielił się w życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników. Obok niego występuje specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik), która emanuje ciepłem i zniewala uśmiechem, ale nie dajcie się zwieść – to prawdziwa „twarda kobieca ręka”. Ich pracę wspiera młody sprzedawca Filip (Filip Orliński), który dopiero zaczyna swoją karierę w salonie.
Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.
Metryczka kampanii:
- Kampania: „Plus od kuchni”
- Nazwa reklamy: Przedstawienie bohaterów
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Dom produkcyjny: TFP
- Agencja: Freundschaft
- Reżyser: Maciek Bochniak
- Postprodukcja: Televizor
- Media: TV, Online, Radio, BTL