Amerykańska gwiazda światowego rapu w reklamie Plusha
Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów.
Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z TIDAL nie będzie pomniejszać pakietu danych.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: „W Plush Abonament i na Kartę 90 dni TIDAL za darmo!”
2. Nazwa reklamy: „Plush i Lil Wayne”
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
6. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
7. Producent: Ryszard Kłosowski
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Dom mediowy: Vizeum
10. Media: TV, online
11. Kontakt z artystą: TIDAL Polska
Facebook Comments