Polsat Box zwróci klientom pieniądze
Operator platformy Polsat Box poinformował, że zwróci klientom koszty związane z usługami „Power LTE” oraz „Internet Extra”. Ruch spółki związany jest z decyzją UOKiK. Oświadczenie Cyfrowy Polsat S.A. publikujemy poniżej.
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
„Cyfrowy Polsat S.A. informuje, że w odniesieniu do konsumentów korzystających z usługi „LTE bez końca”, którzy podlegali zasadzie Fair-Usage-Policy („FUP”) w ramach umów oferty Internet – postanowiła wypłacić zwrot równowartości poniesionej opłaty przez wspomnianych wyżej abonentów, którzy – w związku lub bez związku z ograniczeniem prędkości po wyczerpaniu limitu podstawowego – w okresie od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. kupili od Spółki pakiet dodatkowy „Internet Extra”.
Konsumenci, którzy nie korzystają już z usług spółki, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację konsumenci będą mogli nam przekazać: wypełniając formularz, wysyłając maila na adres nrb@polsatbox.pl, w autoryzowanych punktach sprzedaży spółki lub dzwoniąc pod numer infolinii 22 212 72 22. W indywidualnej korespondencji wskażemy termin, w jakim oczekujemy od konsumentów przekazania numeru rachunku bankowego.
Aktualni abonenci spółki nie muszą nic robić, aby uzyskać zwrot w ramach faktury korygującej lub zaliczenie części przysługującej im kwoty na poczet ewentualnych zaległości względem spółki.
W zależności od rodzaju rekompensaty o zasadach jej uzyskania konsumenci zostaną poinformowani mailowo lub listem zwykłym w okresie od 13 listopada 2023 r. do 13 stycznia 2024 r.
Konsument, który w powyższym okresie nie otrzyma od nas prośby o podanie numeru rachunku bankowego będzie mógł to uczynić do dnia 24 marca 2024 r.
Formularz do zgłoszenia numeru rachunku bankowego dla konsumentów