Nowa kampania reklamowa Netii (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa oraz kampania OOH (out of home) Netii, promująca oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z Disney+.

Kampania reklamowa ATL – która wystartowała 5 września i potrwa do 16 października – koncentruje się na prezentowaniu bogactwa filmów i seriali, które są dostępne w serwisie Disney+, oferowanym na wyłączność operatorską przez Grupę Polsat Plus, w tym Netię. Klienci Netii mogą wraz z szybkim dostępu do internetu oraz pakietami z usługą telewizyjną, uzyskać dostęp do serwisu Disney+ przez rok bez opłat, a przez kolejne miesiące w cenie 28,99 zł. Natomiast zakup pakietu 3 usług pod marką Netia z umową na 24 miesiące (Internet, TV, telefon komórkowy z przeniesieniem numeru) premiowany będzie dostępem do Disney+ przez okres 2 lat bez opłat.

 

„W popularnych kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery do 16 października emitowane będą spoty 30 i 15 sekundowe, w których koncentrujemy się na najciekawszych premierach serwisu Disney+. Spoty emitowane będą również w popularnych sieciach klubów fitness, w ramach kampanii OOH. Za kreację odpowiada agencja Freundschaft,. spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum”  – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Kampania OOH realizowana będzie w kilku największych aglomeracjach, będących jednocześnie dużymi ośrodkami akademickimi. Reklamy Netii będą widoczne na tyłach autobusów i/lub podświetlanych tablicach w: Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie (również w wagonach metra).

Facebook Comments