Darmowe 10 GB dla klientów Cyfrowego Polsatu w ramach akcji #zostańwdomu
Cyfrowy Polsat przygotował w ramach społecznej akcji #zostańwdomu kolejne udogodnienie – bezpłatny pakiet 10 GB dla klientów korzystających z wybranych ofert internetowych.
Klienci z jeszcze większym zapotrzebowaniem na transfer danych mogą skorzystać z dodatkowego pakietu 20 GB w cenie 10 zł.
Bezpłatny pakiet 10 GB
Bezpłatny pakiet 10 GB mogą włączyć klienci korzystający z taryf: Cyfrowy Polsat Internet LTE, POWER LTE 2.0 oraz Plan Zero. Pakiet dostępny jest przez jeden pełny okres rozliczeniowy i można z niego skorzystać tylko raz. Oferta dostępna jest od 31 marca do końca kwietnia br.
Dodatkowy pakiet 20 GB
W razie jeszcze większego zapotrzebowania na dodatkowy transfer danych dla klientów Cyfrowego Polsatu korzystających z taryfy Cyfrowy Polsat Internet LTE przygotowany zostanie nowy pakiet – 20 GB za 10 zł. Po wykupieniu będzie on dostępny do końca okresu rozliczeniowego i będzie można go aktywować wielokrotnie. Z pakietu 20 GB klienci będą mogli korzystać od 3 do 30 kwietnia br.
Jak aktywować nowe pakiety?
Oba pakiety – bezpłatny 10 GB oraz dodatkowy 20 GB – aktywować można na dwa sposoby:
- przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta
- w Centrum Obsługi Klienta pod numerami: z telefonu stacjonarnego: 801 080 808, z telefonu komórkowego: tel. 699 002 222 lub 22 212 72 22.
Aktywacja pakietów następuje w ciągu 24 godzin.