Dobre wyniki Polsatu w corocznym Dniu Disneya
Wielkanocny Poniedziałek na antenie Polsatu już po raz czwarty upłynął pod znakiem animowanych i fabularnych przebojów kinowych Disneya. Stacja ponownie odniosła sukces komercyjny.
Wielu widzów wybrało Wielkanoc z Telewizją Polsat ale najwyższe wyniki w grupie komercyjnej stacja odnotowała w dwa dni: Wielkanocną Niedzielę – 17 kwietnia (A16-59 – 7,78%) i Wielkanocny Poniedziałek – 18 kwietnia (A16-59 – 8,03%).
Dzień Disneya w Polsacie od początku – od 2019 roku – cieszy się wielką popularnością i wyniki oglądalności tegorocznej edycji tego wydarzenia filmowego potwierdzają, że widzowie kochają filmy z ponadczasowym przesłaniem i mnóstwem pozytywnych emocji. Tym razem hitem okazała się animacja „Toy Story 3”.
Facebook Comments