Już 2 miliony klientów wybrało smartDOM Cyfrowego Polsatu i Plusa
Blisko sześć lat po uruchomieniu, smartDOM jest największym w Polsce programem oferującym usługi łączone dla domu i rodziny.
Z tej okazji operatorzy przygotowali liczne prezenty i niespodzianki, z których w najbliższych tygodniach będą mogli skorzystać klienci smartDOM oraz innych ofert łączonych. Jednocześnie rusza ogólnopolska kampania reklamowa mówiąca o sukcesie programu.
Program smartDOM jest atrakcyjny dla wszystkich, a rozpiętość wiekowa użytkowników wynosi – dosłownie – od 18 do aż 99 lat. Największą grupę stanowią osoby między 31. a 50. rokiem życia – to ponad połowa wszystkich korzystających. Klient z największą liczbą usług korzysta aż z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje aż 1500 zł.
Wszystkich klientów smartDOM czekają liczne prezenty i niespodzianki i i będą o nich informowani SMS-ami przez cały najbliższy miesiąc. Zaplanowano wyjątkowy wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów smartDOM i będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”. W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: Ipla Premium, Ipla Polsat Sport Premium, Ipla Sport, Ipla HBO. Również w lutym rozdanych zostanie 650 biletów na mecze siatkarskiej PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet. Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.