Nowa odsłona komunikacji Plusa na Kartę (wideo)

Po sukcesie nowej platformy komunikacyjnej „Plus od kuchni”, która została stworzona dla głównych linii abonamentowych, teraz swoją nową odsłonę komunikacji będzie miał również Plus na Kartę. 

Format przygotowany dla Plusa na Kartę ma swój własny, unikalny styl i bohaterów. Całość jest realizowana w charakterystycznym formacie mokumentu, do którego przyzwyczaił nas już Plus, pod czujnym okiem tego samego reżysera, Maćka Bochniaka.

Historie oparte zostały na codziennych sytuacjach, z jakimi spotykają się klienci ofert „na kartę”.

W nowym formacie poznajemy dwie postacie: Mariannę (Marianna Zydek) i Maćka (Maciek Musiałowski) – charakterystyczne osobowości, które staną się bohaterami opowieści o marce. Maciek jest stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku, w którym sprzedawczynią jest Marianka. W każdej odsłonie obserwujemy, co nowego dzieje się w życiu Maćka oraz jak w realizacji nowych pomysłów i planów pomaga mu oferta od Plusa na Kartę. Maćkowi w punkcie sprzedaży towarzyszą również inni klienci.

Nowa platforma komunikacji Plusa na Kartę pojawi się w mediach począwszy od czerwca br. Za stworzenie koncepcji kreatywnej platformy i najnowszą kampanię odpowiada agencja Freundschaft. Niebawem zobaczymy kolejne odsłony nowego formatu reklamowego.

Metryczka kampanii:

  1. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  2. Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Rafał Kawecki
  3. Dom produkcyjny: TFP
  4. Agencja: Freundschaft
  5. Reżyser: Maciek Bochniak
  6. Postprodukcja: Televisor
  7. Media: TV, Online, Radio, CLP, BTL
Facebook Comments