Nowa usługa Netii – Netia Incident Monitoring
Netia rozbudowała ofertę w obszarze usług bezpieczeństwa teleinformatycznego o usługę Netia Incident Monitoring.
Netia Incident Monitoring to usługa bezpieczeństwa IT, która zapewnia całodobowy monitoring bezpieczeństwa i automatycznie informuje klientów o zidentyfikowanych incydentach bezpieczeństwa IT. Usługa działa w modelu subskrypcyjnym, w środowisku wirtualnym (brak nakładów inwestycyjnych po stronie klienta) w obrębie infrastruktury sieciowej najpopularniejszego w Polsce dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, firmy Fortinet.
Za świadczenie usługi (w trybie 24/7/365) odpowiada kilkunastoosobowy zespół ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa, pracujący w dwóch niezależnych ośrodkach Security & Network Operations Center Grupy Netia w Warszawie i Katowicach.
W zależności od wybranego wariantu, usługa oprócz bieżącego monitoringu zagrożeń, zapewnia również warstwę analityczno-raportową, umożliwiającą konsultacje wykrytych zagrożeń z ekspertami Netii.