Polsat liderem oglądalności w czasie świąt Wielkanocnych
Telewizja Polsat była najchętniej oglądana stacją w czasie całych minionych świąt Wielkiej Nocy w grupie 16-49.
Każdego świątecznego dnia stacja notowała najwyższe wyniki oglądalności wśród widzów w grupie 16-49: Wielki Piątek, 19 kwietnia (A4+ z wynikiem 11,6%, A16-49 – 13,3%), Wielka Sobota, 20 kwietnia (A4+ z wynikiem 9,6%, A16-49 – 10,9%), Wielka Niedziela, 21 kwietnia (A4+ z wynikiem 10,7%, A16-49 – 11,3%) i Wielkanocny Poniedziałek, 22 kwietnia (A4+ z wynikiem 10,3%, A16-49 – 13%).
„Piękna i Bestia” pokazywana w paśmie MegaHit (o godz. 19:55) była najpopularniejszą pozycją spośród wszystkich świątecznych propozycji polskich telewizji. Baśń wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat zajęła pierwsze miejsce, z wynikiem 18,7% udziałów w rynku. Bardzo dobry wynik w grupie komercyjnej osiągnął także film „Vaiana: Skarb oceanu” (emisja w Wielką Sobotę, 20 kwietnia, godz. 20:05) – 15,6%.
Źródło danych: NAM/Polsat