Polsat pokaże specjalny blok reklamowy, z którego dochód przeznaczy na walkę z koronawirusem
Telewizja Polsat podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego w postaci specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z koronawirusem.
Całkowity dochód z emisji bloku reklamowego „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
Emisja specjalnego bloku reklamowego w czwartek, 2 kwietnia o godz. 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. Im więcej widzów obejrzy blok „Reklama na Ratunek”, tym więcej środków zostanie przekazanych na wsparcie lekarzy i pracowników szpitali.
Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zachęcać będą spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie „Wydarzeń”, a także programy „Gość Wydarzeń” oraz „Wydarzenia i Opinie”.
Spoty będą emitowane od piątku 27 marca, we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie Ipla, w internecie oraz w mediach społecznościowych.