Wspólna trasa promocyjna Polsat Box, Plusa i Disney+
Współpraca Polsat Box i Plusa z Disney+ owocuje nie tylko atrakcyjnymi ofertami. Cała trójka wyrusza we wspólną trasę z przystankami w pięciu miastach, gdzie udostępni nowoczesną, pełną atrakcji strefę związaną z superprodukcjami Disney+.
Na promocyjnej trasie Polsat Box, Plusa i Disney+ znalazło się pięć miast: Toruń, Bydgoszcz, Warszawa, Łódź i Wrocław. Wyjątkowa strefa zagości na terenie często uczęszczanych miejskich centrów handlowych. W każdym z miast będzie dostępna przez dwa dni (piątek-sobota).
Widowiskowa strefa podzielona została na trzy obszary tematyczne, które odpowiadają motywom przewodnim wspomnianych produkcji, dzięki czemu odwiedzający mogą poczuć się jak bohaterowie największych hitów Disney+. Mogą „zanurzyć się” w oceanicznej krainie rodem z filmu „Avatar: Istota wody”, wejść do kuszącego świata piękna inspirowanego popularnym reality show „The Kardashians” czy poczuć klimat kultowych Gwiezdnych Wojen z serialu „The Mandalorian”. Atrakcje zostały przygotowane z myślą o młodszych i starszych widzach, tak by każdy, bez względu na wiek, mógł znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo odwiedzający będą mogli odpocząć w strefie relaksu.
- Morska kraina „Avatar: Istota wody”
Okazja do wykonania zdjęć, a tym bardziej gifów, w podwodnej scenerii nie trafia się często. A to niejedyna atrakcja, która czeka na odwiedzających. W świecie Avatara będzie można zapleść warkoczyki, doczepić ledowe świecące pasemka, a także zrobić wodny tatuaż.
- Świat piękna inspirowany „The Kardashians”
W kobiecym świecie „The Kardashians” nie mogło zabraknąć różu – w takiej kolorystyce został utrzymany wystrój przestrzeni. Na miejscu odwiedzający mogą liczyć na make-up w stylu sióstr Kardashian (z możliwością doklejenia kryształków), wodne tatuaże oraz zdjęcia z fotobudki, które można od razu udostępnić albo wydrukować i zabrać ze sobą. Czekają także lustra do mirror-selfie, znane z oficjalnego plakatu „The Kardashians”.
- Świat Gwiezdnych Wojen z serialu „The Mandalorian”
Wyjątkowa aranżacja przestrzeni sprawia, że pawilon zaaranżowany w klimacie „The Mandalorian” to niezwykle efektowny instaspot. Wewnątrz można zapozować z animatronikiem Grogu, czy zrobić zdjęcie w hełmach inspirowanych serialem. Na ścianach wyeksponowano kolekcję niezwykłych plakatów stworzonych przez polskich artystów z okazji premiery trzeciego sezonu serialu. Podobnie jak w pozostałych strefach, dla odwiedzających przygotowano wodne tatuaże.
Harmonogram trasy:
Toruń – Galeria Copernicus | piątek-sobota 15-16.09.2023 (godz. 9:00-21:00) |
Bydgoszcz – Focus Park | piątek-sobota 22-23.09.2023 (godz. 9:00-21:00) |
Warszawa – Westfield Arkadia | piątek-sobota 29-30.09.2023 (godz. 10:00-22:00) |
Łódź – Manufaktura | piątek-sobota 06-07.10.2023 (godz. 10:00-22:00) |
Wrocław – Wroclavia | piątek-sobota 13-14.10.2023 (godz. 9:00-21:00) |