Wystartowała nowa kampania promująca ofertę telewizyjną Polsat Box z Disney+ (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 najlepszymi kanałami telewizyjnymi i dostępem do serwisu Disney+ za jedyne 35 zł/mies. 

Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z bogatej oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu, ciesząc się możliwością korzystania ze swojej ulubionej formy relaksu. Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.

Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.

Metryczka kampanii:

  1. Kreacja: Agencja Freundschaft,
  2. Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
  3. Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
  4. Reżyser: Piotr Janowski,
  5. Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska),
  6. Dom mediowy: iProspect.
Facebook Comments