0,5 mln widzów „Graffiti” na antenach Polsatu. Hitem rozmowa z prezesem ZNP
„Graffiti”, emitowane o godzinie 7:45 od poniedziałku do piątku, na antenach Telewizji Polsat i Polsat News jest najchętniej oglądaną poranną polityczną rozmową w polskiej telewizji. W kwietniu program średnio oglądało ponad pół miliona widzów.
Wysokie wyniki oglądalności „Graffiti” przełożyły się również na wysokie udziały – średnio 14,2% SHR w grupie wszystkie widzów oraz 14,8% SHR w grupie wiekowej 16-49.
Największym zainteresowaniem widzów w tym miesiącu cieszyło się wydanie programu z 15 kwietnia. Poranną rozmowę Wojciecha Dąbrowskiego z Sławomirem Broniarzem Prezesem Związku Nauczycielska Polskiego, poświęconą m.in. strajkowi nauczycieli w Polsce, śledziło wtedy średnio ponad 600 tysięcy widzów, a program uzyskał udziały na poziomie 16,6% wśród wszystkich badanych i 23,4% SHR w grupie komercyjnej.
„Graffiti” to poranny program, w którym Piotr Witwicki i Wojciech Dąbrowski rozmawia z rozpoznawalnymi osobami świata polityki na temat bieżących wydarzeń społeczno-politycznych. Rozmowa jest emitowana od poniedziałku do piątku o godzinie 7:45 w Polsat News i Telewizji Polsat.
Dane: NAM/Polsat