Dobre wyniki oglądalności „Ninja Warrior Polska” i „Love Island…” w Polsacie

Polsat zakończył emisję jesiennych nowości – „Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”. Oba formaty zanotowany dobre wyniki oglądalności.

„Ninja Warrior Polska”

1,5 mln widzów w grupie 4+ uzyskując w grupie komercyjnej prawie 14 % udziałów w rynku. Ninja Warrior Polska poprawiło wyniki wtorkowego pasma w analogicznym okresie o niemal połowę.

„Ninja Warrior” to format, który narodził się 22 lata temu w Japonii. Uczestnicy programu muszą przejść wyjątkowy tor przeszkód. Aby go pokonać nie wystarczy siła mięśni. To także sprawdzian wytrzymałości, odwagi, hartu ducha. Uczestnikami programu są zarówno doświadczeni sportowcy, jak i ambitni amatorzy, bo „Ninja Warrior” to igrzyska, w których każdy zawodnik walczy przede wszystkim z samym sobą. Pokonuje własne słabości i udowadnia sobie – oraz milionom widzów – że niemożliwe nie istnieje. Wszystkie światowe edycje wyłoniły zaledwie 8 zwycięzców, którzy zdobyli tytuł Ninja Warrior.

W polskiej edycji emitowanej przez Telewizję Polsat żaden z zawodników nie ukończył toru finałowego, nie zdobył legendarnej góry Midoryama i nie otrzymał tytułu. Najwięcej przeszkód w najkrótszym czasie zdobył Jakub „Gładki” Zawistowski i otrzymał medal oraz tytuł „Last Man Standing”.

„Love Island. Wyspa miłości”

Emitowany od poniedziałku do piątku oraz w niedzielę program „Love Island. Wyspa miłości” przyciągnął przed telewizory prawie 700 tysięcy widzów. W grupie 16-49 reality show miał udziały na poziomie 10%. W porównaniu do wiosny 2019 „Love Island. Wyspa miłości” przyciągnął przed telewizory o 12% widzów więcej w grupie 16-49 w nadawanym paśmie, natomiast w porównaniu do jesieni 2018 Telewizja Polsat zyskała 15% widzów w grupie komercyjnej.

Widzowie Polsatu regularnie śledzili losy mieszkańców luksusowej willi w słonecznej Hiszpanii przed telewizorami oraz na platformie IPLA.PL, a także aktywnie uczestniczyli w dyskusjach na profilach programu w mediach społecznościowych. O sukcesie programu świadczy również imponująca liczba użytkowników aplikacji „Love Island. Wyspa miłości”.

„Love Island. Wyspa miłości” to pierwsze w Polsce interaktywne reality show. Widzowie za pomocą dedykowanej aplikacji mieli dostęp do ekskluzywnych materiałów i treści na temat uczestników programu, a także mogli za darmo brać udział w głosowaniach i decydować o losach mieszkańców willi w słonecznej Hiszpanii. W ciągu sześciu tygodni emisji programu z aplikacji skorzystało ponad 260 tysięcy osób, którzy biorąc udział w głosowaniach chcieli mieć realny wpływ na losy uczestników. Zaangażowanie widzów było również widoczne na social mediach programu. Format zgromadził ogromną liczbę odbiorców na Instagramie (ponad 112 tysięcy osób obserwujących) oraz Facebooku (ponad 51 tysięcy obserwujących).

Dane: NAM/Polsat

Facebook Comments