„Love Island. Wyspa miłości”: Wzrost oglądalności i aktywnych fanów w mediach społecznościowych
Po emisji 19 odcinków trzeciej edycji „Love Island. Wyspa miłości” udział Polsatu wzrósł w grupie komercyjnej o ponad 20% względem obu poprzednich serii.
„Love Island. Wyspa miłości” to nie tylko program telewizyjny, ale też interaktywne reality show w którym widzowie za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej mają dostęp do ekskluzywnych materiałów i treści na temat uczestników programu. Dodatkowo przez głosowanie realnie wpływają na rozwój wydarzeń w willi. To oni decydują o losach szukających miłości Wyspiarzy. Aplikacje programu pobrało już ponad 630 tysięcy osób. W bieżącej edycji programu nastąpił 16% wzrost aktywnych użytkowników tego narzędzia. Średni czas jaki fani programu poświęcają na korzystanie z aplikacji wzrósł o 13% względem poprzedniej serii. Wzrasta również liczba użytkowników, którzy decydują o losach Islanderów. W ostatnim głosowaniu oddano ponad 80 tysięcy głosów.
Ogromnym zainteresowaniem widzów cieszą się także media społecznościowe programu. Bogate w najświeższe informacje profile są miejscem komentowania i wymiany zdań bardzo zaangażowanej społeczności. Od premiery programu profil „Love Island. Wyspa Miłości” na Facebooku przyciągnął rzeszę nowych miłośników programu. Rośnie też społeczność na Instagramie. W ciągu ostatniego miesiąca profil zaobserwowało ponad 35 tysięcy użytkowników, co daje obecnie imponujący wynik 220 tysięcy fanów programu. Dynamika wzrostu stale się utrzymuje. Każdego dnia Instagramowy profil reality show zaczyna śledzić około 2000 nowych obserwatorów.
„Love Island. Wyspa miłości” na antenie Polsatu od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o godz. 22:10