Mikołajkowy Blok Reklamowy pomaga chorym dzieciom po raz 16. Kayah gościem specjalnym
Telewizja Polsat rozpoczęła promocję szesnastej edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach grupy Polsat będą emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia z udziałem gwiazd, które będą zachęcać widzów do włączenia Polsatu 6 grudnia o godz. 18:45, podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Jak co roku zasada jest prosta: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci.
W rolach głównych wystąpią niezawodni: Krzysztof Kowalewski w roli Mikołaja oraz Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. W spotach towarzyszących kampanii wzięli udział: Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem, Jerzy Mielewski, Maciej Dowbor oraz gość specjalny – Kayah.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, ich reżyserami Vladimir Tarasiuk i Armin Kurasz, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej Ipla, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych grupy Polsat i Fundacji Polsat, gdzie spotkamy całą plejadę gwiazd zapraszających do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Poprzednia edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyciągnęła przed telewizory 6,1 milionów widzów. Dzięki temu udało się zebrać kwotę ponad 1,3 miliona złotych. Łącznie, dzięki temu przedsięwzięciu, do tej pory udało się zebrać prawie 19 milionów złotych, które w całości zostały przekazane na leczenie i rehabilitację chorych maluchów.