Polsat wprowadza nową oprawę (wideo)

27 lutego Telewizja Polsat wprowadziła nową oprawę, która została oparta na słońcu będącym w logo stacji.

Logotyp stacji pozostał bez zmian, nową formułę zyskała jego animacja, podobnie jak zwiastuny, otwarcie i zamknięcie bloków reklamowych oraz innych elementów autopromocyjnych. Kolorystyka grafik wynika z logo stacji i oparta jest na kolorach pomarańczowym, czerwonym i białym. Odświeżony został również motyw muzyczny.

Motto stacji „włącz emocje” zostało przedstawione w 9 etiudach filmowych poprzez pokazanie ludzi w różnych sytuacjach wywołujących na ich twarzach uśmiech robiących sobie słoneczne „selfie”.

Etiudy uzupełnione są o popularne w mediach społecznościowych hasztagi nawiązujące do istotnych dla widza emocji. Znajdziemy więc w nich hasła: #razem, #przyjaźń, #bliskość, #rodzina, #miłość, #młodość, #zabawa, #radość oraz #my.

Niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner która przygotowała projekt oprawy pracuje z największymi stacjami telewizyjnymi na świecie, a na swoim koncie ma wiele nagród, między innymi tegoroczną „German Design Award” w kategorii sztuk audiowizualnych. Dla Polsatu agencja zrealizowała również obecną oprawę kanału Polsat Sport.

Natomiast 26 lutego miał premierę wiosenny spot wizerunkowy stacji.

Facebook Comments