Start kampanii „Wielkie sportowe emocje w Polsat Box” (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania produktowa nowej marki Polsat Box ze spotem, w którym występuje znany i lubiany Jacek Braciak.
Kampania to wynik pierwszej współpracy marki Polsat Box z agencją Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Zaplanowano działania w telewizji: m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i online z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych, wideo oraz social mediów. Nowy spot przygotowany został w wersji podstawowej 45” oraz dwóch skróconych (30” oraz 15”). W roli głównej, jako głowa rodziny, wystąpił współpracujący z marką, lubiany aktor Jacek Braciak, który tym razem wspólnie ze znajomymi kibicuje ulubionej drużynie piłkarskiej.
Przesłaniem kampanii jest pokazanie bogactwa wydarzeń i oferty sportowej Polsat Box, a także nowego dekodera polsat box 4K i możliwości oglądania, jakie daje.
Metryczka kampanii:
- Kreacja: Agencja Freundschaft
- Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
- Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
- Reżyser: Piotr Janowski
- Media: TV, online, radio
- Dom mediowy: Vizeum