Start kampanii „Wielkie sportowe emocje w Polsat Box” (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania produktowa nowej marki Polsat Box ze spotem, w którym występuje znany i lubiany Jacek Braciak.

Kampania to wynik pierwszej współpracy marki Polsat Box z agencją Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Zaplanowano działania w telewizji: m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i online z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych, wideo oraz social mediów. Nowy spot przygotowany został w wersji podstawowej 45” oraz dwóch skróconych (30” oraz 15”). W roli głównej, jako głowa rodziny, wystąpił współpracujący z marką, lubiany aktor Jacek Braciak, który tym razem wspólnie ze znajomymi kibicuje ulubionej drużynie piłkarskiej.

Przesłaniem kampanii jest pokazanie bogactwa wydarzeń i oferty sportowej Polsat Box, a także nowego dekodera polsat box 4K i możliwości oglądania, jakie daje.

 

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: Vizeum
Facebook Comments